Sköna maj välkommen...



Vi har parkerat bilen i Ynde och sätter riktningen mot Ryssbergs stugan



Under denna lite halvregninga dag så tittar solen faktiskt fram.



Lite sol gör oss alla glada.



Vi provar oss fram på en ny stig men kommer inte riktigt fram där jag tänkt.




Vi stannar upp ett tag och funderar på vilken riktning vi ska ta.




Eftersom jag har världens vackraste hundar måste det fotograferas.




Nellies favoritläge, "om jag ser så här snäll ut kan jag väl få lite godis".




Blossom hittar en ekorre och jag provar min kamera att zooma in.

Kommentarer
Postat av: Margit

Hej!



Kul att du också bloggar lite..Titta gärna in hos mig också..Mitt nya liv på ön!



Kram Margit...

2010-05-28 @ 19:08:22
URL: http://mittnyalivnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0